úterý 6. července 2010

Jezírko

Včera dopoledne jsme zajeli na návštěvu k jednomu příteli kaktusáři.Je to už starší pán,bydlí v bytovce a svou sbírku má v zahrádkářské kolonii.První co mně ukázal,byla nádržka,kterou měl původně na zahrádce na koupání,ale postupem času si z ní udělal takovéhle malé jezírko.
.
A po čase zjistil,že se mu do něj nastěhovala žába-kuňka.Tohle je její pulec.
.
Žáby byly bohužel schované.Když jsem se po nějaké chvíli k jezírku vrátila,ležely už na hladině,ale svým neopatrným pohybem jsem je vyplašila.Ale už se alespoň rozvil květ leknínu.
.
Při dalším pokusu už jsem si dala pozor a přeci jen se mi to,sice nekvalitně,ale povedlo.
.
.
Závěrem ještě jeden celkový pohled,tentokrát už trochu více osvětlený sluníčkem.To už začínalo pěkně připalovat.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...