pondělí 12. července 2010

Všude dobře,doma nejlíp

Ještě jsem sem letos nedávala kromě kaktusů žádné kytičky,protože se mi zdálo,že jich jsou plné blogy a že se nemám čím chlubit.Ani ty dnešní fotky nejsou vyjímkou,ale muškátů jsem tu moc neviděla,tak tohle jsou ty moje.
Tomuhle se ještě nechce moc kvést.
.
Tohle jsou takové vytáhlé nitky koupené na jaře v Baumaxu
,
Tyhle si množím řízkováním
,
Každý si teď stěžuje na vedra a tohle je důvod,proč se tak těším z práce domů.Zadní část domu máme takhle pěkně porostlou a díky tomu doma nádherný chládek.Tohle je okno ložnice.
,
A nakonec první letošní květ jiřiny
,

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...