neděle 1. srpna 2010

Přelom prázdnin

Včera se mi starší dítě vrátilo z putování po Jindřichohradecku(spíš asi Novobystřicku) a dnes odjelo coby vedoucí na tábor kousek od Broumova.A dnes jsem si byla vyzvednout mladší dítko v západních Krkonoších,kde týden pobývala se zlínskými přáteli.Vlastně jsme se neviděli skoro měsíc,protože s nimi odjela 6.července do Zlína.Ale teď už ji budu mít do konce prázdnin doma!
A když už jsme byli v Krkonoších,tak jsem naplánovala výlet do východních Krkonoš,konkrétně na Černou horu.Po desáté hodině jsme přijeli do Jánských lázní,koupili si lístky na lanovku a vyjeli nahoru.Cesta byla příjemná,žádné houpání,jednou jsme dokonce na chvíli zastavili a užívali si tak o chvilku déle nádherné výhledy.
.
Na Černé hoře jsme navštívili rozhlednu,ale protože bylo dost oblačno a v dáli mlhavo,kochali jsme se jen pohledem na blízké objekty a celkovou krajinu v dáli.
Vysílač na Černé hoře
.Horní stanice kabinové lanovky
.
Podle tohoto návodu jsme mohli dohlédnout až k nám domů,kdyby byla lepší viditelnost
.
Rozhledna se nachází na bývalém stožáru staré lanovky a je na ní umístěna on line kamera,jejíž záběry můžete každé ráno vidět v pořadu Panorama na ČT2
.
.
Nahoře začalo foukat a tak jsme se vydali zpět do Jánských lázní.Šli jsme z kopce po asfaltové silničce(nedoporučuji).Trasa měří asi 6,5km.Třikrát procházíte pod lanovkou,takže pohledu na ni si užíváte i zdola.Neustále se ovšem musíte vyhýbat sjíždějícím koloběžkářům a cyklistům.Ty,kteří šlapali nahoru, jsem upřímně litovala.Cestou jsme obdivovali krásy zdejší přírody,ovšem jenom to ,co jsme zahlédli u cesty.
Hned nahoře nám zapózoval motýl
.
Všude rostlo plno náprstníku
.
Vřes
.
Čmeldové
.
Kousek od parkoviště už jsem sotva pletla nohama,ale lanové centrum jsem si ještě musela vyfotit.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...