čtvrtek 26. srpna 2010

Geocaching-můj nový koníček

Asi tak před měsícem jsem propadla další šílenosti.Začala jsem hledat poklady!Samozřejmě jen obrazně.Zaregistrovala jsem se totiž do mezinárodní hry-geocaching-a začala ji neprodleně provozovat.Už jsem se k tomu chystala delší čas.Na tyhle myšlenky mě přivedl můj syn,který se geocachingem zabývá už asi dva roky a na svém kontě má už slušnou řadu nálezů.Protože v jeho začátcích jsem si tuto hru s ním i několikrát vyzkoušela,věděla jsem přibližně do čeho jdu.Přibližně proto,že stránky věnované této hře jsou v angličtině a tu neovládám.To byl taky důvod,proč jsem se nezaregistrovala už dřív. Až teď jsem se do toho pustila zcela sama za pomoci českého návodu a povedlo se.První dvě hledání jsem si vyzkoušela na dvou zajímavých místech v okolí mého bydliště.z nálezů jsem měla velkou radost.Pro nezasvěcené je celý princip hry popsán na výše uvedených stránkách.
Věnovala jsem této zábavě i část letošní dovolené společně se svým geopartnerem a geopsy.Před odjezdem jsem trochu zapátrala na internetu,vytiskla si pár map,napsala pár poznámek a lov na poklady mohl začít.Vyráželi jsme ve dvou nebo ve čtyřech,to podle toho jestli autem nebo na kolách.A myslím si,že jsme byli dost úspěšní.Na devíti zajímavých místech,která jsme spolu navštívili,jsme našli osm schránek.Bez GPS navigace docela dobrý.Díky téhle hře se podíváte i na místa,která by jste jinak zcela jistě minuli bez povšimnutí. Ale i cestou na místa hodně turisticky známá stojí za to si zjistit,zda se v jeho okolí nějaká ta keška nenachází a zpestřit si tak výlet.
I uplynulý víkend jsme si zpestřili hledáním. A tak máme na svém kontě už 16 nálezů. A nejdůležitější je,že nás to baví oba. A tohleto ,,blbnutí" se dá provozovat v každou roční dobu,takže když zrovna nemáte co na práci stačí si vytipovat nějakou blízkou či vzdálenější lokalitu a vyrazit.Uděláte v první řadě něco pro své zdraví,navštívíte různá místa a ještě se o nich dozvíte spoustu zajímavých věcí.Pokud by vás tohle bavilo stačí mě následovat .
A jaká místa můžete navštívit?Třeba takováto.
.
.
.
Záleží jen na vás,kam až jste ochotni zajít.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...