pondělí 23. srpna 2010

Noční květy



Tohle vám prostě musím ukázat.Když přítel přivezl tyhle ,,klacky",tak jsem sí říkala proboha co to zase je.Nějakou dobu stály opřeny vzadu na dvorku a pak je zasadil do obřích květináčů a vystrčil dopředu na zahrádku.Protože mají oba asi dva a půl metru na výšku, ční pěkně přes plot.Před časem se na těch kmenech objevila poupata. A rostla. A dost.Byla jsem zvědavá na květy,ale ty si naplánovaly kvetení zrovna do toho nedávného deštivého počasí.A co hůř,kvetou jen v noci a jen jednu noc. a já na to vždycky zapomněla.Takže když jsem zašla na zahrádku,objevila vždy už jen odkvetlé květy.Včera k večeru jsem si všimla,že dva skoro už poslední květy se začínají rozvíjet.A co myslíte,vzpomněla jsem si na to před spaním?NE!Ale naštěstí jsem si vzpomněla ráno hned po probuzení.A tak jsem v půl páté popadla foťák a hajdy v noční košili na zahrádku .No jestli zrovna někdo koukal z okna,tak si asi musel ťukat na čelo. Ale vyplatilo se!
Cereus jamacaru
,
,
.
.
.
,

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...