sobota 11. září 2010

Křest růže

Jak jsem psala v minulém článečku, představím Vám teď úplně novou růži.Nese jméno po naší snad v současné době nejznámější herečce.Známe ji všichni.Její hlas nás totiž provázel už od dětství v našich oblíbených večerníčcích.Snad nejznámější byli Křemílek a Vochomůrka,Rákosníček,Malá čarodějnice a možná si vzpomenete na další.Tak teď už víte,že?
,
Lidé už se pomalu shromažďují a Jiřinka zatím nikde.
,
Mysleli jsme si,že odsud nic neuvidíme, protože skleničky a víno byly připravené vlevo za rákosovým paravanem, a tak jsme se přesunuli na opačnou stranu.Leč člověk míní...a všechno je potom úplně jinak.Odsud jsem si pěkně vyfotila čekající dav. A jak si toho panečku někteří všimli a koukali zvědavě do objektivu. Ta žlutá nádhera,to je ONA.
.
A tady už ji máme pěkně naživo.Bohužel jsme většinou viděli jen záda a proslov nebyl slyšet vůbec,ale přeci jen...
.
.
A po křtu následovala autogramiáda.Myslíte,že mám podpis?Tohle šílenství jsem vzdala!Radši jsme se ještě jednou prošli po areálu a prohlédli zboží,načerpali zase pár nových inspirací a vydali se zpátky k domovu.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...