sobota 11. září 2010

Výstava růží 2010

Tak jako každý rok jsem si vyšetřila čas k návštěvě výstavy v Čáslavi v zahradnictví Starkl.Tentokrát tomu udělali reklamu v podobě křtu růže jednou,troufám si říct nejznámější,českou osobností.Většinou jezdíme hned první den odpoledne,to ještě některé růže i omamně voní,ale letos jsme to právě kvůli této události nechali až na sobotní dopoledne.O kterou osobu se jedná, prozradím v dalším článku.A teď už se se mnou potěšte tou nádherou.Letos se mi to uspořádání výstavy zase hodně líbilo,bylo totiž velice jednoduché.
.
.
.
.
.
A tuhle jsem si koupila letos.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...