středa 29. prosince 2010

Jaké byly Vánoce

Když to vezmu z té lepší stránky,tak se dá říct,že pěkné.Postřehla jsem,že mé děti už opravdu dospívají.Začínám dostávat opravdu hodnotné dárky a nejen nepotřebné maličkosti.Ale klidně bych brala i Vánoce bez dárků.Největším a nejhodnotnějším dárkem pro mě bylo to,že jsem mohla prožít krásný večer se svými dětmi.
.
Hezkým dárkem bylo i to,jak mi naplno právě o Vánocích vykvetl vánoční kaktus.
.
I naše psice byly spokojené,našly si své dárky ještě dřív než jsme dorazili ke stromečku.
.
Tedy ke stromečku..velký stromek máme v kuchyni,protože je to největší místnost.A v obýváku nám ho už léta supluje pár borových větví ve váze.
.
Cukroví,které objednala Šárka ve škole,už je snědené.Moje jsem ani nefotila,není čím se chlubit.
.
Na Boží hod jsme vyrazili do lesa na kešky.Měli jsme v plánu dvě.Když jsme byli asi v půli cesty k první,vyhnali nás z lesa myslivci.Prý jsou tím směrem postřelená prasata.Tak jsem aspoň cestou k autu zkoušela něco vyfotit.
.
.
V neděli jsme byli na návštěvě u přítelovi sestry a cestou domů jsme naložili jeho dcery a vzali je na dva dny k nám.Hráli jsme všichni dohromady Aktivity,jedli,pili drinky,které nám míchala dcera a aby jsme se po svátcích necítili jak Otesánci,vytáhla jsem je v pondělí na dlouhou procházku.
,
A tak nám to pěkně uteklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...