středa 29. prosince 2010

Světýlka

Dnes ráno jsem u Jarky obdivovala krásné svícinky a tak jsem se taky rozhodla ukázat vám,čím svítíme doma my.Nemám toho tolik,ani nijak moc hezké,ale podívejte se.
,
Dvě aromalampičky.Andělíček koupený u Vietnamců nechce svítit,svíčka má malý prostor a hned zhasíná.Je to škoda,rozsvícený vypadá moc hezky.
.
.
Už odstrojený keramický věnec nám svítil při sváteční večeři.
.
A tenhle andělíčkový svícínek jsem měla asi dva roky koupený jako příležitostný dárek,který nakonec nebyl komu dát a skončil v šuplíku.Tak jsem ho letos darovala sama sobě.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...