středa 29. prosince 2010

Vztahy

Jsou chvíle, na které je lépe zapomenout. Pošlete vzpomínky, které se vám vybavují, po vodě a myslete na svůj další život. Nevracejte se k minulosti...tohle jsem dnes měla v horoskopu na Facebooku.Když ono se to lehce řekne,ale těžko udělá.
Týden před Vánocema jsem poslala čtyři pohlednice.Tři příbuzným a jednu kamarádce z dětství.Celé svátky jsem čekala na zazvonění telefonu a denně hledala v čerstvě napadaném sněhu stopy poštovní doručovatelky směřující k naší schránce.Přišla nám jedna pohlednice,od tchýně.Ale adresovaná jen dětem.Tím mi dala opětovně najevo,že už pro ni neexistuju a nemusím se pro příště snažit o žádný kontakt.I když si nejsem vědoma,že bych jí něčím ublížila,přijímám to.
Příbuzné z maminčiny strany,teta a sestřenice,nezareagovaly. Kamarádka měla moc práce,chápu to. Alespoň mi čtyřiadvacátého odpověděla na SMS.
Marně jsem doufala,stejně jako loni,že můj bratr odhodí o Vánocích nenávist vůči mé osobě a projeví nějakým způsobem zájem o obnovení vztahů.Náhodou jsem ho zahlédla na Štědrý den jak prochází s manželkou okolo našeho domu.Ani hlavu neotočil.Neodpustí mi nikdy,že jsem se rozešla s manželem a začala žít s někým jiným.Smiřuji se s tím,ale moc těžce.
Nezbývá,než čekat na zazvonění telefonu a vyhlížet stopy ve sněhu...? Možná,ale už jen dva dny.Pak udělám za vším tlustou čáru a začnu žít jen přítomností.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...