středa 6. července 2011

Svátky s růží

Přesně tak se jmenovala akce,která začala v sobotu a končí dnes na zámku v Opočně.Měla jsem pět dní volno a chtěla jsem aspoň jeden z nich strávit na výletě.Sobota ani nedělě nepřipadaly v úvahu,protože jsme měli návštěvu.V pondělí byl přítel v práci,ale počasí na výletování stejně nebylo.Včera jsem se vzbudila a přes zatažené okno se mi zdálo,že je venku opět nevlídno a tak jsem z postele moc nespěchala.Nikam se mi nechtělo,ale nakonec jsme se přeci jen domluvili a vyrazili alespoń na půl dne ven.A udělali jsme moc dobře.Počasí bylo tak akorát na cestování a tak jsme zamířili do Opočna.Akce spočívala v tom,že zámecké interiéry byly vyzdobeny nádhernými květinovými vazbami.Základ většiny z nich tvořily růže.Fotografie z loňského 1.ročníku si můžete prohlédnout zde-http://www.zamek-opocno.cz/fotogalerie/akce-v-roce-2010/svatky-s-ruzi/.
A tady už je pár obrázků z naší včerejší prohlídky .













V zámku se po zaplacení smělo fotit bez blesku,takže snímky nejsou nic moc.Letos už to nestihnete,ale pro příští rok máte třeba tip na pěkný výlet.Ovšem i bez růží stojí zámek za vidění.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...