neděle 23. října 2011

Víkend

Přeji hezký nedělní večer.Už včera jsem chtěla napsat něco na blog, jenže už navečer jsem cítila, že to předsevzetí asi vezme za své.Měli jsme dnes posvícení a tak se děti včera rozhodly, že půjdou na posvícenskou zábavu.Dceři přijela kamarádka a tak vyrazili ve třech. No a já měla představu, že si sednu k počítači, otevřu si něco dobrého tekutého nebo si alespoň uvařím pečený čaj a napíšu vám pár řádků.Jenže jsem akorát stačila shlédnout ,, Muže na radnici " a jeden příběh z Bakalářů a pak když jsem se probudila se mi už do žádného psaní nechtělo.
Mám za sebou týden jen s dětmi a místo abych si odpočinula se snažím dohnat uklízecí resty a pak to takhle dopadá Smějící se.
Ctěla jsem vám ukázat jaký dort pekla dcera do tomboly na zábavu. Objednala si ho sousedka coby pořadatelka a vybrala si jen tvar,zdobení nechala na dceři.

Ráno, když jsem se probudila, jsem zjistila, že nám zase trochu přimrzlo.Šla jsem pro něco ven a záhy jsem se vrátila pro foťák. Nebyla tak velká námraza, ale zkusila jsem pár snímků.




Po obědě jsem se dala do uklízení dvorku a zahrádky . Bylo teplo, ale sluníčko, které krásně svítilo dopoledne, se už schovalo.A protože bylo docela šero ,tak mě to táhlo víc domů.
No a nakonec jedna pozitivní zprávička. Týden čekám na nějakou zprávu z Mexika a dneska jsem se konečně dočkala. Na moje nové telefonní číslo mi volal kdosi neznámý. Byla to paní od pána co je s tím mým v Mexiku a vyřizovala, že je v pořádku.No co myslite? Vykašlal se na to aby si aktivoval rooming a tak jsme bez spojení. A ještě dva týdny budeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...