sobota 29. října 2011

Labužník krok za krokem

Tenhle recept přinesla do práce kolegyně s tím, že je to moc dobré. A tak nastalo hromadné opisování. A diskuze o pečení. Holky , co ještě pečete? Tak jsem se zeptala jestli znají kuličkový moučník.Protože neznaly a nedovedly si moc představit výsledek, zkopírovala jsem recept u Ivanky i s obrázky a druhý den hromadně rozdala. To bylo nadšení, když viděly ty kuličky na plechuSmějící se. Jsem zvědavá, jestli se některá pochlubí, že ho pekla. Já jsem se včera večer pustila do výše zmíněného ,,Labužníka".
Těsto:
200g polohrubé mouky
200g cukru krupice
4 vejce
1 dcl mléka
1 dcl oleje
1 polévková lžíce kakaa
1 prášek do pečiva

Na to:
5 středních jablek nastrouhaných nahrubo
150g ořechů hrubě nasekaných

Zalít:
2 vejce
100g cukru
1vanilkový cukr
1smetana na šlehání

Utřeme žloutky s cukrem a olejem,přidáme mouku smíchanou s práškem do pečiva a kakaem, mléko a nakonec sníh z bílků.
Těsto nalijeme na vymazaný a vysypaný plech a po celé ploše rozložíme strouhaná jablka a posypeme ořechy . Dáme do trouby na 200°C asi na 25 minut.


Mezi tím utřeme 2 vejce s cukrem do pěny a zašleháme smetanu.Toto nalijeme po 25 minutách na částečně upečený piškot a dopečeme dalších 15 minut. Můžeme ozdobit čokoládovou polevou.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...