neděle 20. listopadu 2011

Prodloužený víkend skončil :-(

Nevím jak Vy ,ale já mám za sebou náležitě prodloužený víkend. V pátek jsme měli celozávodní dovolenou a protože na středu už jsme neměli skoro žádnou práci, vzala jsem si náhradní volno. A výsledek toho pětidenního volna? Máme vymalovanou ložnici a teď pomalu přebírám skříň a vyhazuju nepotřebné věci. A čekám na nový nábytek abych mohla zbytek věcí vystěhovaných do obýváku poskládat do nových úložných prostor. Už se těším až to budu mít za sebou a budu se moci pustit do další místnosti Usmívající se.
A aby jsme pořád jen nepracovali, zajeli jsme se v sobotu podívat na vánoční výstavu do zahradního centra Starkl v Čáslavi.Letos se mi tam moc líbilo. Škoda, že už nemáme malé děti.Včera byla totiž výstava zpestřena pohádkovým soutěžením pro děti. I my dospělí jsme občas zírali na pohádkové postavy které se pohybovaly po zahradnictví.
Původně jsem chtěla načerpat trochu inspirace na zdobení adventních věnců a koupit si na ně nějaké ozdůbky , ale nakonec jsem si domů přivezla i tři vánoční dárečky .Zaujala mě tam totiž kolekce bílé keramiky a protože ani ceny se mi nezdály nijak přemrštěné, neodolala jsem. Co vše se dalo koupit si můžete prohlédnout na fotografiích v galerii
http://propohodu.blog.cz/galerie/vanocni-vystava-2011-v-caslavi
A nakonec Vám ještě ukážu dort ,který upekla dcera pro svou devítiletou sestřenici.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...