středa 9. listopadu 2011

Suvenýry z cest

Po pondělním návratu přítele z Mexika , kdy postupně začal vybalovat suvenýry , které dovezl , mě napadlo se Vás zeptat jak jste na tom s potřebou nakupovat suvenýry Vy . Můj přítel má tuhle potřebu zřejmě velikou . Už v pondělí večer , když jsem přišla z práce , jsem měla možnost ,obdivovat" první z nich . Byly to dárky pro mě a pro děti. Včera dopoledne jsem nacházela po bytě další a po včerejším vybalení největšího zavazadla nacházím další a další Smějící se . Doufám , že už jsem to objevila všechno .
V době jeho nepřítomnosti jsem se pod vlivem shlédnutí pořadu ,,Životní úklid " rozhodla , že doma provedu něco podobného , jen si na to nebudu zvát Televizi .Pro ty , kteří ten pořad v neděli v podvečer ještě neviděli , podotýkám , že se jedná o rozhodnutí lidí nemilosrdně vyházet ze svých příbytků všechny nepotřebné věci , které za celý život nashromáždili . Já osobně se s tím potýkám už léta a protože si připadám , že žiju ve skladišti , rozhodla jsem se k tomuto kroku také . Přiznávám , že to nebude lehké .
A po tomto mém rozhodnutí si nic netušící přítel začne vybalovat suvenýry a rozkládat je různě po bytě , kde je zrovna volné místečko . Naštěstí některé z nich půjdou ještě jako dárky pro příbuzné a známé z domu .
Já osobně nemám tu potřebu nakupovat různé serepetičky , ale vozím si pohlednice a kamínky , tedy spíš kamení .A jak jste na tom Vy ?
Nakonec pro Vás mám pár obrázků toho , co se dá dovézt z Mexika . Třeba jako tip , kdyby jste tam někdo měl cestuMrkající .
Dárek pro mě, srdce z obsidiánu, a korálky jsem si vybrala z několika ostatních

Kam dáme tuhle podivnost nevím

Pro příbuzné a přátele

Květináče , ještě pěkně zaprášené , ze stánku u cestySmějící se

Obrázek malovaný na nějakém podivném materiálu , tváří se to jako kůže

Něco na zoubek

Tuhle tašku jsem nedostala, ale asi ji zabavím, je šikovná

A zatím poslední dnešní nález . Podklad obrázků je obsidián . Mimochodem nevíte jestli obsidián a oxidián není jedno a to samé ?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...