sobota 4. února 2012

Konec týdne

Tento týden jsem měla odpolední. Naštěstí. Víkend jsem sice proležela, což přineslo pokles teplot, ale na druhou stranu se mi zastavila rýma a začala mě bolet hlava. Proto jsem proležela i většinu dopolední. Musela jsem dochodit měsíc abych nepřišla o dost peněz a přísahala si, že když mi nebude líp, půjdu prvního k doktorovi. Bylo mi o trochu líp a tak se doktor nekonal. Do práce jsem si vařila přes litr bylinkového čaje s medem a tak i díky němu jsem to tam nějak vydržela. Dnes jsme šli celá směna na ráno. Znamenalo to večer co nejdřív zalehnout a snažit se trochu vyspat. Dlouho jsem nemohla usnout, ale nakonec jsem přeci jen zabrala a trochu i spala. Ráno jsem kupodivu neměla problém se vstáváním. Při pohledu na teploměr mě zamrazilo. -19°C. Vzpomněla jsem si na předešlé ráno, kdy jsem si chtěla natočit vodu do konvice, otočila kohoutkem a nic. Voda nepovolila ani přes den a večer přítel zjistil, že je prasklé sklo na vodoměru, který máme v šachtě na zahrádce. Aby nedošlo k nějakému většímu maléru, rozmrazil v deset večer kohout a zavřel hlavní uzávěr co to šlo. Dnes volal na VAK a paní mu řekla, že to asi nebude nic vážného a aby prozkoumal jestli tam je nějaká jiná závada a počkal do pondělí až tam bude technik. Před spaním, když se chtěl napít ze zvyku otočil kohoutkem a světe div se, voda tekla. Takže ráno bude hledat kde je zakopaný pesUsmívající se.
Já jsem po příchodu z práce věděla, že budu až do večera sama doma a tak jsem zadělala na lívance, než vykynuly trochu poklidila, vyzkoušela jsem zároveň i nový vysavač a zjistila, že proti tomu přes dvacet let starému krámu je o poznání lehčí a úžasně tichýSmějící se.
V osm se mi vrátila dcera z hor, kam včera odjela s kamarádem.Naštěstí celá, jen s naraženou zadnicí. Při posledním sjezdu se jí prý povedlo podle popisu dost ošklivě spadnout.Nejspíš to bylo na této sjezdovce-foto z internetu.

Venku je právě -17,2°C. Mě od rána píchá v uchu a zvečera mě opět začalo bolet v krku.
Přeji Vám krásný mrazivý víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...