sobota 4. února 2012

A je to

Před časem jsem avízovala, že se chystáme pokácet naši borovici před vraty . Dnes nadešel její čas. Skrz korunu vedly dráty místního rozhlasu a když napadlo hodně sněhu, hrozilo že ohnuté větve dráty přetrhnou. Já bych její korunu možná jen prořezala, ale sousedce nejspíš vadilo spadané jehličí a šišky, které musela uklízet a tak sepsala žádost o skácení. Nedávno mi hlásila, že už je vydané povolení a že budou na úřadě radši, když si ji skácíme sami.
A tak jsme se do toho dnes po obědě dali.
Tohle je poslední fotka celého stromu.Bylo to nedávno,kdy tady padal za tuto zimu snad jediný sníh.Fotila jsem to proto,že padaly neuvěřitelně velké kusy sněhu.

A tady už jsou fotky z dnešní akce.



Syn odvezl chvojí na několika kárkách za vesnici, kde se pálí čarodějnice. Mě pak napadlo zkusit ho pálit na ohništi vzadu na dvorku. A takhle to chvílemi vypadalo. Naštěstí na nás nikdo nepřišel.

A je uklizeno

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...