neděle 12. února 2012

Sobotní smažení

Viróza už mě konečně se vším všudy opustila a tak mi už zbývá i trochu energie na realizování občasných nápadů. Sice mi to ještě trochu kazí únava z opětovného nevyspání, ale mám před sebou odpolední, tak to třeba některý den doženu.No a protože jsem nemohla spát ani na včerejšek, tak jsem ráno brzy vstala , zadělala v pekárně těsto na smažené vdolečky, než vykynulo uvařila hutnou bramboračku a před desátou už jsem měla i usmaženo. A protože jsem zadělala jen z půl kila mouky, udělala jsem ještě jednu várku těsta a místo klasických koblížků, které jsem původně zamýšlela udělat jsem vytvořila toto:



Po obědě jsem vymyslela, že pojedeme gratulovat.Svátek měla Božena a to je přítelova maminka. Cestou jsme se zastavili v Albertu pro kytičku. U vchodu byla z balónků Valentýnská výzdoba a za rohem nás odchytila dívka a dala nám ze dvou papírových karet vyloupnout srdce a za to jsme si mohli vybrat jednu ze tří čokoládUsmívající se. A když prý nakoupíme za víc než 500 Kč tak si můžeme ještě zatočit kolem štěstí. Taková útrata pro nás nebyla žádný problém, protože jsem nakoupila v akci prací prášek a maso a hned to naskočilo. Kolo štěstí se paní přede mnou točilo neuvěřitelně dlouho a tak jsem do něj jen ťukla, ale i tak jsme si na výhru počkali pár minutPřekvapený. A vyplatilo seSmějící se!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...