neděle 12. února 2012

Z mrazivé procházky

Dnes po obědě jsem se rozhodla, mráz nemráz, že půjdeme na procházku. Venku -8°C a tak jsme se patřičně nabalili a vyrazili. Už na dvoře mi byla zimaUsmívající se. Cíl byl jednoznačný.Zatoužila jsem vyzkoušet co dokáže foťák koupený loni kvůli přítelově cestě do Mexika.
Sněhu u nás moc není a tak se nám šlo pěkně.Navíc pěkně svítilo sluníčko.V dálce jsme postupně viděli srnky,zajíce a zase srnky.

Na Labi plavala hejna divokých kachen



Labe je místy dost zamrzlé.To už dlouho nepamatuju.

Na ledě u břehu jsem objevila zajímavé útvary

A nakonec pár záběrů ze zamrzlé strouhy , nejvzdálenějšího bodu naší procházky . Doufala jsem, že tam pořídím nějaké zajímavé obrázky .





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...