neděle 18. března 2012

Kdo se zdaleka těšívá...

...zblízka bývá zklamán. Znáte to přísloví,ne?
Tak jsme včera vyrazili na tu slavnou jarní výstavu. Věděla jsem, že tam bude nával, ale to by mi ani tak nevadilo. S tím jsem počítala. Nebudu zapírat, že jsem čekala větší slávu a opravdu nějakou obrovskou novinku ve výzdobě. Až rozkvetou všechny zasazené cibuloviny , tak bude možná větší podíváná. No nakonec to nebylo tak špatné.K prohlídce nám hrála jakási mladá (skoro dětská) rocková kapela. Musím říct, že výborně. Koupila jsem si znovu mandevilu, protože tu loňskou jsem zapomněla včas uklidit a teplota kolem nuly ji poškodila natolik, že zimu nepřežila. A k tomu tři cibule hyacintů po 12 Kč-no nekup toSmějící se.Měly by být červený,bílý a růžový. Tak jsem zvědavá na jejich květy . Vystáli jsme nekonečnou frontu na pokladnu a zašli se ještě podívat do zahradního centra naproti. Tady jsem neodolala jednomu keramickému hrnku a dnes se chystám ho využít na jednu jarní dekoraci. Později v něm bude muškát. No a pak už jsme měli hlad, tak jsme si zajeli koupit ,,oběd" do Lidlu a vydali se na další část našeho výletu a ta se týkala geocachingu. O tom příště a teď jen pár fotek z výstavy .





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...