sobota 14. dubna 2012

Nadešel čas...

V nějaké reklamě se říká..je čas na změnu. A já jsem se rozhodla, po dlouhém rozmýšlení, říct...je čas odejít. Nevím, jestli má smysl se rozepisovat o důvodech, je jich víc a žádný není ten hlavní. Prostě tak nějak cítím, že už nemám potřebu dál veřejně ventilovat svoje soukromí.
Během krátké doby zavírám druhý blog. První nedobrovolně, protože se na něj z nějakého, mně neznámého důvodu, nemohu dostat. Tento zcela dobrovolně, ale ne tak úplně. Mám zde odkazy na spoustu prima lidiček, o které bych nechtěla přijít. Ano, budu ráda dál chodit číst k Vám, moji milí blogoví přátelé, Vaše články , které ostatním mají opravdu co dát. Mějte se tu prima a nepřestávejte psát , Alis, Alenko, Blanko, Hani, Jaruško, Květuško, Luďko, Verunko sluníčko, Vlasti a ostatní ,na které jsem si zrovna nevzpomněla. Máte můj obdiv .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...