neděle 3. června 2012

Oživlá mrtvola

A jsem tady .Nebudu dlouze vysvětlovat proč jsem chtěla skončit a proč se zase trapně vracím, prostě to tak je. Trochu jsem přemýšlela a došla jsem názoru, že kvůli několika lidem z okolí, kteří se bůhvíjak dostali k mému blogu - jak jsem se před časem dozvěděla - nezahodím celou svou blogovou rodinu. Stačí, že jsem díky výmyslům bývalého manžela, přišla o tu opravdovou. Nakonec každý má právo číst si na internetu co chce, říkat o tom komu chce, atd...Dělám to i já, ne nadarmo mi doma přezdívají paní Colombová, to vždycky , když je omráčím nějakou novinkou z okolí, kterou se dozvím právě tadySmějící se.
Nedávno jsem přišla o všechny fotky uložené v počítači za pět let.Varování pro všechny , kdo to dělají jako já!! Naštěstí mám hodně fotek na internetu, ale stejně je toho hodně pryč.Ale jedu dál a když je co, fotím. A s kým jiným bych se o ty obrázky měla podělit než s Vámi, se svojí ,byť virtuální, rodinou.
Přeji Vám krásnou neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...