neděle 29. července 2012

I v červenci se něco najde

Tak a mám tu poslední článek před dovolenou.A o čem bude? No mohl by být i o tom jak jsem včera malovala dětem pokoj a mám šíleně oteklé nohy z celodenního stání a lezení po štaflích,ale to opravdu rozebírat nebuduSmějící se.
Celý týden jsem nakukovala na stoly s kaktusy a v pátek jsem se konečně dokopala vzít do ruky foťák.Už to není taková úroda květů jako zjara,ale přeci jen je pořád na co koukat.
Poznáváte ho? To je ten dvanáctihlavec, kterého jsem Vám už ukazovala.Nakonec vystrčil ještě jeden květ, takže třináctihlavecUsmívající se.

Jedna háčkatá potvůrka má podobný květ

A ještě pár dalších









Tak to je dnes všechno.Já v úterý odjíždím směr Šumava a doufám, že až se zhruba za týden vrátím, tak se tu zase ve zdraví sejdeme. Mějte se hezky a užívejte léto.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...