sobota 14. července 2012

Holašovice

Ještě jsem Vám nestihla ukázat, kde jsme se stavovali cestou ze Šumavy . Vím, že už je to okoukané téma, protože už ho tu dvakrát měla Hanička a určitě ještě někdo z Vás. Na koho jsem si nevzpomněla-hlaste seUsmívající se.
Původně jsem měla v plánu dvě zastávky , ale protože jsme vyjeli až kolem jedenácté hodiny a vezli zmrazeného obřího kapra a k tomu nám ještě přibalili kus srnčího masa, museli jsme docela spěchat abychom to dovezli v pořádku.
Vyjížděli jsme už v notném pařáku a čím víc jsme se blížili k Holašovicím přibývalo na nebi mraků. Právě po příjezdu do vesnice se spustil déšť. Byl docela vydatný, ale netrval dlouho. Nejdříve jsme zaparkovali přímo na návsi,ale po vystoupení z auta a pár krocích jsme zjistili, že za rohem je dost velké parkoviště. Přítel šel přeparkovat a já už jsem si mezi posledními kapkami fotila první malované domečky . Nejdříve jen tak celé domy jeden za druhým, malované štíty , a pak jsem si vzpomněla na Maruščiny kliky a komíny a pár jsem jich taky vyfotila. Když už jsme celou náves obešli, napadlo mne, že jsem mohla zkusit taky detaily oken, no ale znovu obcházet náves už se nám nechtělo. I proto, že nad hlavami nám stále visely černé mraky .Tak se podívejte jak to tam právě před týdnem vypadalo.









Zbylé obrázky a obrázky z našich dvou předešlých výletů jsem vložila do galerie. Tak se podívejte i tam.
Přeju Vám hezký víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...