pondělí 2. července 2012

Vyhlídkový let

V páteční podvečer, když jsme vynosili z auta domů tašky s nákupem, jsme zahlédli na obloze něco neobvyklého. Hned jsem běžela domů pro fotoaparát a vzniklo těchto pár fotografií.







Balón přiletěl od východu a klidně si plul západním směrem. Bylo úžasné pozorovat jeho tichý let.Občas ticho přerušil zvuk hořáku, který se nesl až k nám dolů. Zatoužila jsem tohle taky zažít a hned večer jsem vyhledala stránky oné společnosti abych zjistila kolik takový let stojí. No není to tak hrozné, ale peněz není nazbyt a tak možná někdy v budoucnu. Kdo ví...třeba se mi ten sen, proletět se nad naší vesnicí , jednou splní.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...