úterý 3. července 2012

Noční květy 2

Poprve jsem vám tyto květy představila před dvěma lety .Loni byly jen dva a asi jsme je nestihli vyfotit. Letos jeden z kaktusů utrpěl úraz.Při velkém jarním větru se skácel synovi na auto a dopadlo to takhle.

A světe div se,právě po této nehodě kaktus nasadil na květy .Napočítala jsem jedenáct poupat. První rozkvetlý květ jsem zapomněla vyfotit a tak si na ty další už dávám pozor.Kvetou totiž opravdu jen jednu noc. V neděli vykvetl jeden květ a tak jsem nedočkavě šla fotit když ještě nebyla úplná tma.Fotky byly šedivé, protože se mi ještě ani nechtěl zapínat blesk.

Květ skončil neslavně.Asi hodinu poté přišla bouřka a vítr ho ulomil.
Včera jsem přišla z odpolední a po chvilce sezení jsem si vzpomněla, že bych se měla jít podívat jestli nerozkvetl další květ. A ejhle byly zrovna tři najednu.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...