neděle 8. července 2012

Malý nácvik na dovolenou

Na tento prodloužený víkend jsem měla dlouho dopředu naplánovaný několikadenní výlet. Noclehy jsme si zajistili u přítelova kamaráda, který s nimi byl loni v Mexiku a spolu spali celý tamější pobyt ve stanu.
A tak jsme ve čtvrtek ráno vyrazili směr Šumava. Cestou jsem si naplánovala posbírat několik kešek. Z asi deseti, které jsem měla narychlo připravené na všechny tři dny , jsme našli pět.
První naše trasa vedla do Hoštic. Už jsem tady byla dvakrát, ale nikdy jsme je neprošli pořádně.To sice ani teď ne,ale zase jsme se podívali trošku i někam jinam a viděli zase něco jného.
Tento ranč jsme jen minuli a tak jsem ho aspoň vyfotila při příjezdu do vesnice.

Jen co jsme našli volné místečko na zaparkování na návsi, přišla nás slečna obrat o 30 Kč a za to nás informovala, že pan Troška šel právě do hospody na oběd a pokud máme zájem,můžeme za ním zajít.Umíte si to představit,být na jeho místě? Chcete se najíst a za vámi se do hospody hrnou davy turistů.Ale on je na to asi zvyklýUsmívající se.
My jsme však po vystoupení z auta zamířili na hřbitov , kde byl krásný klid.Tohle je hrob Michala Tučného.

Ze hřbitova jsou krásné výhledy do krajiny ,ale byl opar a tak do dálky moc vidět nebylo.Tenhle nově opravený dům určitě poznáváte.

Ze hřbitova jsme prošli kolem Troškovy žluté chaloupky a kolem ,,Škopkových" a zamířili do úzké uličky stoupající do kopce.Tam jsme objevili další chalupu, která hrála ve filmu.

Všimla jsem si i cedulí rozmístěných po vesnici.




Sem turisti asi moc nechodí,ale my jsme zašli.



Vrátili jsme se na náves a šli jsme se podívat k hospůdce.



A co myslíte,byl tam pan Troška?No jasně, seděl ve dvoře a povídal si s lidma.

Poslední místo v Hošticích, které jsme navštívili, byla samozřejmě zastávka.Pamatujete na hlášku ,,nezastavujeme, máme zpoždění "? Podle jízdního řádu jsme zjistili, že za chvíli má přijet vlak od Strakonic a tak jsme byli zvědaví, jestli zastaví. Měl totiž pár minut zpoždění.


No zastavil ,nejela totiž žádná rozpustilá mladá průvodčí, ale pan průvodčí, který měl zřejmě rozum a nenechal by toho nebohého pána s tolika taškami vyskakovat za jízdy z vlakuSmějící se.
Vlak se s námi rozloučil zahoukáním a odjel směr Volary .A my sedli do auta a odjeli tím samým směrem abychom pokračovali do cíle naší cesty .
Příště vám napíšu kam jsme vyrazili v pátek.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...