čtvrtek 9. srpna 2012

Nová výstavba v Lipně a Frymburk

Na Lipně jsem byla poprve ve dvaceti na dovolené a bylo to tam úplně jiné. Vybavuju si pár obytných domů, hotel, pod ním jedna či dvě restaurace, přístav vyhlídkové lodě a pláž, na které jsem tenkrát ani nebyla.
A dnes? Zcela nové Lipno, kterým když procházíte, cítíte, že se tady točí peníze. Zkrátka byznys.
No připadá vám tohle jako v Čechách?



Našli jsme v téhle části Lipna dvě kešky (v celém Lipně 4) a pokračovali směrem na Frymburk, kde byla naše poslední zastávka, samozřejmě za jediným bodem. A při čekání na vhodný okamžik k vyzvednutí jsem stihla nafotit pár fotek.




A odtud už jsme před západem slunce spěchali k našim známým na samý začátek Lipenské přehrady, do Nové Pece.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...