čtvrtek 11. října 2012

A mám novou zábavu

Včera jsem se byla podívat na blogu u VendyW a přečetla jsem si tam něco o úpravách fotografií. A dočetla jsem se i o on line editoru PicMonkey .A to bych nebyla ani já abych si to nechtěla taky zkusit.Jenže neumím anglicky a tak jsem nevěděla co kam jak...Musela jsem počkat na syna aby mi vysvětlil kam kliknout, abych si vytvořené ,,dílko" nesmazala, ale uložila do počítače.A tak jsem si to právě před chvílí zkusila a ono je to opravdu jednoduché.
Vždycky jsem chtěla umět dělat z obrázků koláže a tady to jde.
Nedočkavě jsem vytvořila toto:


A pak jsem si zkoušela pohrát s jednou fotkou a dopadlo to takto:


A tohle je pro srovnání originál:

Bylo to narychlo, takže nic moc, ale třeba to časem trochu vypiluju.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...