pondělí 15. října 2012

Mochomůrkování

Tak máme opět po víkendu a s počasím už to vypadá všelijak. Ráno slibně vykukovalo skrz mlhu sluníčko, ale odpoledne už se zatáhlo a je šedivo. Včera jsme nakrouhali zelí, bylo toho asi 36 kg po vykrájení košťálů. Až teď, když to píšu, mě napadlo, že jsem zapomněla na foťák. A to si teď pořád stýskám, že nemám co fotitSmějící se.
A tak jsem zalovila ve svém skromném archivu na internetu a stáhla si pár, několik let starých, fotek. Nakonec jsem se zaměřila na jednu a vyzkoušela si na ní zase pár efektů v různých programech.





Vůbec jsem neměla tušení co je programů na úpravu fotek a co všechno se nechá udělat.
A právě jsem si přečetla, že od středy má být zase hezky a teplo, tak si možná ještě užijeme nějaké babí léto. Já jedu ve čtvrtek zase na kontrolu do nemocnice, tak zkusím vyškemrat ty vycházky .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...