pondělí 22. října 2012

Inverze v lese

Tak konečně jsem se dočkala a po dvou a půl měsíci jsem mohla bez obav vyrazit do přírody . Mám už totiž napsané vycházky .Moc jsem se těšila na víkend, ale počasí, které u nás vládlo, mě zklamalo. Včera celý den mlha a dnes to nebylo o moc lepší. Přesto jsme vzali košík a vyrazili do lesa. Hub jsme moc nedonesli. Můj záměr byl dovézt si nějaké chvojí, ze kterého chci zítra něco tvořit a taky jsem potřebovala uspokojit svůj absťák po focení a hledala v lese i přes tu šerednou mlhu něco, co by stálo za vyfocení. Jenže co? Fotky jsou šedivé, bezbarvé a asi s nimi nikoho nezaujmu. Ale i tak se se mnou pojďte projít po lese, který byl dnes trochu strašidelný a přiznám se, že jsem neustále naslouchala, jestli odněkud neuslyším běžet stádo divočáků jako se nám to tady už jednou stalo. A že tady určitě jsou častými návštěvníky , ukazovala všude rozrytá zem.










Tak takhle bylo dnes u nás. Dívala jsem se přes webkameru jak je na Šumavě kam jezdíme a musím říct, že jsem jim trochu záviděla. No nic, zítra budu muset posbírat svetry , které mi od pátku visí venku, a dosušit je u kamen.
Přeji vám hezký začátek předposledního říjnového týdne .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...