pondělí 1. října 2012

Kostelík v Schönebenu

Nedaleko hotelu v Schönebenu stojí malý kostelík. Už když jsme jeli tam jsem věděla, že při zpáteční cestě tady zastavíme.
Pohled od parkoviště

Pár detailů



Račte vstoupit

Kostel měl docela moderní interiér a zajímavě vyřešený vchod. Po obou stranách prosklené stěny byly dveře. Jen jsme nahlédli dovnitř, ale neměli jsme odvahu vstoupit.Nikde nikdo, ale určitě by se někdo objevil a s našimi jazykovými znalostmi by jsme si akorát uřízli ostuduUsmívající se


Okolí bylo pěkně upravené, ale moc dlouho jsme se nezdrželi


Tak a tím pomalu končí náš šumavský miniseriál. Ještě možná posbírám pár fotek do jednoho článku s tématikou podobnou té dnešní. A pak už nebudu mít o čem psát, protože z postele se špatně fotí. Leda, že bych vám ukázala moje nohy Smějící se ,ale to by nebyl hezký pohled. Včera jsem byla nazvaná úchylem, když jsem si je fotilaSmějící se .Ale já to dělala kvůli pojišťovně, co kdyby to pak chtěli vidět, že jo Mrkající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...