čtvrtek 4. října 2012

Taky o ničem

Tak a je to tady , pomalu nemám o čem psát.Pro název tohoto článku jsem našla inspiraci u Jarušky Usmívající se.
Včera u nás bylo krásné počasí a tak mě sluníčko už od rána lákalo z postele ven. Naplánovala jsem si, že půjdu až po poledni. V poledne jsem slezla z postele, naobědvala se, ustrojila a vyrazila na dvůr. Jenže jen tak sedět sama na lavičce by mě asi nebavilo, tak jsem vzala sebou foťák. Podařilo se mi na zarostlé zahrádce najít i pár motivů na focení, ale sluníčko svítilo tak ostře, že fotky nebyly vůbec pěkné.No tak nic, řekla jsem si, že budu muset vyrazit později. Další problém nastal, když jsem chtěla vyfotit zblízka rosu na trávě a chtěla jsem si nějak dřepnout a nebo se dostat na koleno. To nešlo, nohu totiž ohnu jen do pravého úhlu a dál to zatím nejde. Došlo tedy na tu lavičku. Donesla jsem si pár laků na nehty , že si je konečně nalakuju. Tím, že nemusím nic dělat, mi krásně narostly a já si to užívám. V práci jsem je měla hned obroušené od materiálu úplně nakrátko. Vystřídala jsem tři barvy a zjistila, že na to špatně vidím a klepou se mi ruce a tak jsem nakonec zvolila bezbarvý lak se třpytkami. Na tom nejsou chyby na první pohled patrnéSmějící se.
Kolem čtvrté hodiny jsem vyrazila s foťákem znovu.Sluníčko už nebylo tak ostré. Sedla jsem si na kryt šachty kde máme vodoměr a koukala kolem sebe. A co z toho vzniklo? No nic moc. Proto taky ten název .
Měsíček po poledni

Ten samý odpoledne

Dva z mnoha pokusů vyfotit včelu. A to jimi byly tyhle fialové a růžové hvězdnice byly přímo obaleny


Jedna z mých před dvěma lety osázených misek

Trochu podzimních barev



Chryzantémky na skalce


No a to je tak všechno co jsem vám mohla ukázat.Jinak je to opravdu o ničem.
A já jdu teď udělat hygienu, promastit nohu, protože v jednu hodinu mám rande s panem doktorem. Už jsme se týden neviděli, tak jsem zvědavá co mi řekneUsmívající se. Jo a chci zkusit řídit auto, protože syn má ve dvě přednášku a neměl by mě kdo odvézt domů. Tak když ušlapu pedály tak se odvezu sama, jinak tam budu muset dvě hodiny čekat v autě.
Tak se mějte všichni hezky a užívejte si nejen dnešní den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...