čtvrtek 22. listopadu 2012

Aukrománie

Občas mám nutkání nahlédnout na Aukro a zjistit zda nenarazím na nějaký výhodný obchůdek. Většinou hledám něco konkrétního, ale někdy jen tak prohlížím čeho se lidé zbavují. S blížícími se Vánocemi jsem začala pokukovat po vánočním zboží a dárcích. Asi před dvěma týdny se mi povedl neuvěřitelný kousek. Když objevím něco o co mám zájem, tak z taktických důvodů hned nepřihazuji, ale hlídám si konec aukce a těsně před koncem začnu přihazovat. Někdy ovšem zapomenu a daná věc mi uteče. Tak to se stalo i teď. A tak jsem v dané kategorii pátrala dál a zaujala mě velmi výhodná nabídka. Protože se jedná o vánoční dárek a nejsem si jistá jestli obdarovaný nenakoukne ke mně na blog, nemůžu ani napsat o co se jedná. Ale můžu napsat, že za tři kusy jsem i s poštovným zaplatila zhruba tolik, kolik bych dala za jeden kus v obchodě.A ušetřila jsem tím pádem několik stokorun. No nekupte toMrkající. Jen doufám, že ten dárek udělá aspoň trochu radost. Jenže vám ještě musím napsat jak to probíhalo. Aukce končila někdy kolem desáté hodiny dopoledne. Tak jsem asi čtvrt hodiny předtím zapnula počítač a čekala až naběhne internet. Jenže ouha,internetu se nechtělo a čas do vypršení nabídky se neúprosně blížil. Zbývalo něco přes minutu když se mi konečně spustil net.Zachovala jsem chladnou hlavu, přihlásila se na Aukro a zjistila, že na nabídku už někdo přihodil. Nevěděla jsem kolik a bezmyšlenkovitě tam vrazila nějakou sumu.Naštěstí moje nabídka byla větší než prvního zájemce a tak jsem dvacetjedna sekund před koncem aukce získala vytoužené zbožíS vyplazeným jazykem.
U druhého obchůdku už to nebylo tak dramatické a co jsem koupila vám můžu i ukázat. Chtěla jsem se jen podívat na nějaký vyšívaný ubrus a narazila na prodejce, který obchoduje právě s těmito věcmi. Zalíbilo se mi u něj několik vánočních deček ,tedy hodně,ale musela jsem se krotit a vybírala jen z těch, které končily ten samý den.
A co se mi podařilo za pár korun ulovit, se podívejte.






Všechny tam ležely bez povšimnutí, jen na tu poslední bylo přihozeno. A mně se taky líbila, tak to bych nebyla ani já abych se o ni nepokusila. Až doma jsem zjistila, že je to strojově vyšité a koupené v obchodě.Ale je hezká a pod vánoční hvězdu , kterou mám od loňska, se hodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...