sobota 24. listopadu 2012

Otázky a odpovědi

Když jsem rána četla u Verunky jak nemusí tyhle řetězové hry, tak jsem jí dávala v duchu za pravdu. Jsem na tom stejně. Ještě tak odpovědět na otázky, ale vymýšlet nové a zcela jiné a ještě přemýšlet komu poslat štafetuRozpačitý...Většinou se mi tohle naštěstí vyhýbá a tak jsem si říkala,že si ani tentokrát snad na mě nikdo nevzpomene. A pak jsem byla u Jarušky a co na konci článku nečtu-svoje jménoUsmívající se. Ještě když jsem na něj klikala jsem si říkala, že to nebudu já. Uf tak přeci se tomu nevyhnu. No nevyhnu,přeci to nebudu kazit, když už si někdo jiný dal práci a vymyslel pro mě a ostatní takové zajímavé otázky .Tak jdu tedy na to.

1) Umíš hrát na nějaký hudební nástroj?
2) Jakou hudbu posloucháš?
3) Kolik televizních seriálů stíháš sledovat?
4) Které roční období je ti nejmilejší?
5) Nosíš raději sukně, nebo kalhoty?
6) Co ty a domácí mazlíčci?
7) Dáš si raději kávu, nebo čaj?
8) Jaká barva oblečení převládá ve tvém šatníku? Máš ráda stejnou barvu i doma kolem sebe?
9) Vanu, nebo sprchu?
10) Moře, nebo hory?
11) Už jsi měla chvíli, kdy bys nejraději s blogováním sekla? Jestli ano, proč jsi to neudělala?

1)Nemám hudební sluch a noty jsem nikdy nepochopila,takže neumím.

2)Dá se říct,že za posledních pár let se můj hudební zájem smrskl na jeden žánr a to je muzikál.Nejčastěji tedy poslouchám muzikálové melodie,ale v mojí MP4 se to hemží i mnoha jinými jmény jako třeba Petr Muk, Petr Kolář, Divokej Bill, Tarja Turunen...

3)Tolik, kolik mě jich zaujme.Ale většinou se na ně dívám zpětně na netu.

4)Čím jsem starší tím víc mám ráději teplo než zimu, takže asi léto.

5)Jednoznačně kalhoty.Sukni mám jedinou a tu jsem teď nosila z donucení, když jsem se s obvazy nemohla dostat do kalhotSmějící se

6)Už jsem doma strpěla ledacos,od psů počínaje,přes křečky ,pískomila, morčata,korelu,šneky ,rybičky a kočkami konče.Nikdy ale nedovolím hady ,pavouky ,potkany a podobnou havěť.

7)Kávu.

8)Černá a červená.Do interiéru preferuji ale jiné barvy .

9)Už přes dvacet let nemám vanu k dispozici a ani se mi po ní nestýská.

10)Co jsem poznala moře,tak moře jednoznačně.Ne proto abych se válela celé dny na sluníčku,ale protože mně ta nekonečná hladina fascinuje a mám ráda šplouchání vln. Moc bych se chtěla ještě někdy k moři podívat.

11)Takových chvil, spíš období, bylo několik.Neskončila jsem ,protože jste mě tady přesvědčily ,že mám pokračovat a tím mě nakoply do dalšího vymýšlení nesmyslných článkůUsmívající se.


Tak a teď moje otázky ,které jsem vypotila u dnešního dopoledního vaření.Možná se vám budou zdát trochu podivné, ale kupodivu mi některé naskakovaly s tím, jak jsem dělala jednotlivé činnosti.

1)Kolika jazyky se domluvíš?
2)Kolik času denně strávíš u PC?
3)Jaký je tvůj názor na třídění odpadu?
4)Které domácí práce nesnášíš?
5)Dáš přednost kaktusu nebo růži?
6)Šla bys raději do kina nebo do divadla a na co?
7)Kdy kupuješ vánoční dárky?
8)Kdy začneš péct cukroví?
9)Jela bys na dovolenou do kempu pod stan?
10)Jaký je tvůj největší koníček?
11)Co si vybereš-pivo,víno nebo tvrdý alkohol?

A teď přijde to nejtěžší.Protože stejně jako Jarka nedám dohromady jedenáct jmen, nabídnu zodpovězení otázek pár z vás,které možná chodíte na můj blog.Pokud budete číst své jméno, můžete se rozhodnout zda budete ve štafetě pokračovat,protože jak jsem zjistila během psaní,některé už jste dostaly pozvánku z jiného blogu.
Tak tedy:
Tak a mám splněno teď už je to na VásMrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...