sobota 24. listopadu 2012

Šmodrchy šmodrchy aneb šálová mánie

V pondělí odpoledne jsem se sešla s dcerou ve městě. Ona jela na ultrazvuk a pak jsme ještě čekaly jestli ji bez objednání vezmou u jednoho lékaře. A pak jsme se vypravily pro něco do galanterie . Koupily jsme tam mimo jiné i jedno klubko bambulkové příze. A z té jsem večer ušmodrchala na jehlicích tuhle první šálu.Pletla jsem na šesti okách na jehlicích číslo devět z příze Teddy .

Moc mě to bavilo a tak jsem se rozhodla, že ve středu se zajedu podívat ještě do druhé galanterie a koupím tam ještě dvě klubíčka a budu mít další dva dárky k Vánocům. Dopoledne mi psala dcera jestli bych nekoupila ještě jedno klubko pro její kamarádku. A tak jsem odpoledne zase vyrazila na nákup. V táhle galanterii měli mnohem větší výběr. A tak jsem začala vybírat barvy a najednou jsem zaregistrovala, že paní prodavačka ukazuje jedné zákaznici jak se plete volánková šála.Tak jsem se taky vnutila na okukování a ke třem bambulkovým klubíčkům přibrala na vyzkoušení ještě dvě klubka volánkové příze. Přijela jsem domů a hned jsem začala plést. Tohle je šála pro dceřinu kamarádku.

Z příze Verona jsem na jehlicích číslo šest upletla jako první tuhle fialkovou. Nejdřív mi to moc nešlo a hledala jsem rady všude možně. Zkusila jsem to i s háčkem jak mi radila Květuška a Miluška, ale nakonec se ve mně probudila dávná pletařka a zůstala jsem u jehlic. A nakonec jsem upletla stejně i druhou šálu z příze Darina.

Včera a dneska jsem udělala ještě tyhle dvě bambulačky, které budou vánočními dárky .

No a vypadá to tak, že příští týden mě čeká další návštěva galanterie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...