neděle 2. prosince 2012

Stromečky a věnečky

Hned jak jsem v pondělí uviděla u Vlasty zahnuté stromečky , zatoužila jsem po nich.Jenže jsem se nikde nedočetla jak se mají správně vytvořit a tak jsem hned druhý den umotala jeden po svém. A protože dílko nevypadalo až tak hrozně, umotala jsem následující den ještě tři menší na okna. Všechny jsem je ozdobila řetězy ve stříbrné barvě.Věnečky už jsem měla udělané ještě před nápadem se stromečky a tak nejsou ve stejné barvě, ale jsou zlaté.



Věneček na zrcadle v chodbě a na vchodových dveřích


Věnec na stůl jsem nedělala.Vytáhnu keramický a uvidím co na to kocourSmějící se.
Mějte všichni hezkou první adventní neděli.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...