neděle 9. prosince 2012

Vánoční ladění

Máme před sebou druhou adventní neděli. Vánoce se neúprosně blíží .Já mám za sebou tento týden kontrolu v nemocnici a další dva měsíce do další kontroly se budu povalovat doma. Pak už bych se mohla vrátit do práce. Pokud se vše bude vyvíjet tak jak by mělo.
Taky jsme napekly trochu cukroví. Pár suchých druhů a většinu polotovarů na slepování a plnění.




Fotky jsou ze začátku týdne.Dnes už je toho trochu víc a něco i slepené.Jen marmeládou,krémy přijdou na řadu až týden před Vánocema.
No a aby jsme jen nepatlaly cukroví, tak jsem si dnes vymyslela malinkatý výlet na zámek.A to na Karlovu Korunu v Chlumci nad Cidlinou.Konala se tam akce Vánoce na zámku.Ze všech stran spěchali lidé na nádvoří kde probíhal vánoční trh.


Ve Sloupovém sále jsme viděli betlém s obřími postavami

Po schodech jsme se dostali do patra,kde probíhaly prohlídky vánočně vyzdobených interiérů.Každá místnost byla věnována jiné zemi a výklad byl zaměřený hlavně na děti,které se tak mohly dozvědět jak v které zemi probíhá nadělování dárků.



První místnost byla zaměřena na české Vánoce.Smělo se fotit a tak jsem toho chtěla patřičně využít.


V další místnosti jsme se dostali do Ruska.


Následovala Itálie.Na stole si všimněte Panettone.

Italský betlém se nestaví najednou,ale každý den se přidává jedna figurka.No a ta poslední je samozřejmě Ježíšek.

Tak...a tady se mi definitivně vybila baterie, což mě velmi mrzí, protože další místnosti byly věnované dílně Santa Klause, USA a Austrálii.Bylo to moc zajímavé a bylo se fakt na co dívat.
Ještě jednou jsme se prošli kolem stánků a vydali se domů.Cestou jsme si koupili červené víno a doma jsme si udělali na zahřátí svařáček.
Tak tímto výletem jsem se zas trochu víc naladila na Vánoce a mám docela chuť něco podniknout i příští víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...