úterý 29. ledna 2013

Ovocné řezy

Do nového roku jsem šla mimo jiné s tím, že budu likvidovat domácí zásoby a budu vařit a péct hlavně z toho co je doma.
V sobotu jsem upekla buchtu do které jsem zlikvidovala hned dvě sklenice meruňkového kompotu.
Chce to ovšem nakrájet hned dokud je poleva měkká,protože po ztuhnutí se mi neskutečně lámala a tak to na fotce vypadá trochu katastroficky.Ale je dobrá.

Tak co budeme potřebovat?
6 vajec
3/4 hrnku polohrubé mouky
3/4 hrnku cukru
Klasicky ušleháme žloutky s cukrem do pěny a postupně přidáváme mouku a sníh z bílků.Upečeme na velkém plechu.
Dál si scedíme dvě velké sklenice meruňkového kompotu a meruňky rozmixujeme a přidáme k nim malý pytlík piškotů(namletých).Můžeme podle chuti přisladit a já přidala lžíci rumu.
Natřeme na těsto a polijeme čokoládovou polevou.
Ozdobíme čímkoli Usmívající se
Tak dobrou chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...