neděle 11. srpna 2013

Ohlédnutí za dovolenou

A je to tady. Dva týdny utekly jako voda a mě od pondělí opět čeká brzké ranní vstávání.
Letos jsme většinu času trávili doma a cestování jsme moc nedali. A to nejen díky starostem, které se objevily už koncem června, ale také díky tomu nesnesitelnému vedru, které nás provázelo skoro celé dva týdny.
Na první víkend jsem si naplánovala malování chodby a jsem ráda, že se to během dvou dní podařilo.Takovouhle veselou barvičku jsem si tentokrát vybrala.

V neděli jsme zajeli na trhy pro okurky a vzaly jsme i deset kilo meruněk a tak si umíte představit jak jsem trávila další dva dny. Z meruněk byly v pondělí knedlíky, džem s mátou a zázvorem a dvakrát za sebou jsem pekla koláč a pořád zbývalo dost na jídlo a tak jsem ještě v pátek pekla plech kynuté buchty s drobenkou a tu jsme brali sebou na Šumavu.


Dva dny jsme měli na návštěvě přítelovy dcery a tak jsme se dali do grilování. Stihli jsme to jen tak tak, než nás zahnala domů ukrutná bouřka. Byla asi největší ze všech do dnešního dne. Rozhodně při ní napršelo nejvíc vody a taky udělala nejvíc škody. Odnesly to moje nádherně narostlé muškáty. Ty co nespadaly tak vítr stejně vyvrátil.


Ve středu jsme si udělali výlet do Adršpachu.


Druhý víkend jsme začali časně ráno cestou na Šumavu za našimi přáteli. Strávili jsme tam jen čtyři krásné dny, ale o tom napíšu možná někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...