neděle 11. srpna 2013

Výlet do Adršpachu

Poslední červencový den jsme brzy ráno vyjeli směr Adršpach. Internet mě odkázal na směr přes Trutnov a ukázalo se, že to byla dobrá volba. Na místě jsme byli dřív než kdybychom jeli přes Náchod. Parkoviště byla při našem příjezdu skoro prázdná. Po zakoupení vstupenek jsme se vydali na okruh skalami.




Z Velké vyhlídky jsme pozorovali horolezce

Velký vodopád byl mimo provoz, ale i tak na něj byl pěkný pohled



Když jsme se vraceli z okruhu ve skalách valily se už proti nám davy převážně polských turistů

Nás ještě čekala pěkná procházka kolem jezera Pískovna


Nevzali jsme si sebou žádné jídlo a tak nám ve skalách pěkně vyhládlo. Využili jsme proto kiosků u parkoviště a docela slušně se najedli. Protože bylo teprve časné odpoledne přemýšlela jsem kam ještě výletníky vzít a napadla mě vyhlídka na Hvězdě. Odsud jsem měla v plánu podívat se ještě do Broumovských skal, ale mraky, které se už nějakou chvíli přibližovaly z dálky, na nás spustily docela slušnou spršku a tak jsme se vydali k domovu.


Tak to jsem vybrala jen pár snímků z naší cesty, zbytek si můžete prohlédnout tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...