sobota 14. září 2013

Zlaté rybky a něco navíc

Včera jsme spolu navštívili zahradnictví u Starkla v Čáslavi a dnes se podíváme naproti do Hortisu. Co jsem si z těchto dvou návštěv dovezla vám možná ukážu po neděli, až to umístím na svá místa.
Teď se se mnou pojďte projít po zahradním centru, které se mi líbí o hodně víc. Byli jsme tam až kolem páté odpoledne a protože zavírají v šest, tak jsme to vzali jen hopem.
Tentokrát jsme se zastavili u jezírka







Kolem jezírka jsme došli až k rozáriu, které ještě nádherně kvete, a bylo se na co dívat.Škoda,že už jsme neměli tolik času. Určitě bych ho tam strávila víc.



A tuhle si chci časem pořídit. Měla obrovské květy jaké jsem ještě nikdy neviděla. Jmenuje se Parole.

A takhle tu pěstují dýně, které si pak můžete koupit na prodejně.



Tak a to je pro dnešek vše. Přeju vám hezký, i když možná už na většině území deštivý, víkend

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...