úterý 22. října 2013

Včera jsem stěhovala

I když je ještě poměrně teplo, rozhodla jsem se včera zazimovat svých pár sukulentů. Jak jednoduché proti šílenému kaktusáři, který musí zazimovat mnoho desítek (možná už i stovek) metrů čtverečních kaktusůSmějící se.
Nejdřív jsem si všechny misky nanosila z venkovních parapetů do chodby a pak jimi postupně zaplnila prázdná místa na parapetech doma.



Tenhle květináček jsem objevila v létě v bedýnkách pod stoly a přivlastnila jsem si ho. A v těchto dnech ještě kvete poslední ze čtyř kaktusů.

A dneska jsem se odpoledne pěkně vyhřívala na zahrádce na sluníčku a když jsem šla domů, objevila jsem tohleUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...