úterý 22. října 2013

Podzimní

Tak se mi zdá, že pokud budu takto pokračovat, objeví se na mém blogu tak čtyři články do roka. A to podle ročních období. Na každé období jeden článek. Minulý týden jsem jeden článek napsala, dala do rozepsaných a dneska ho smazala. Mazala jsem taky nepovedené fotografie a při té příležitosti jsem si jich pár upravila pro článek. Když už jsem si s tím dala práci, tak vám je ukážu.
Tohle je moje dekorace u dveří.

Tohle jsou jiřinky těsně před tím, než přišly ty mrazíky.

A poslední růže.

Letos bylo pěkné léto a já se vůbec netěšila na podzim. Jako bych tušila, že s podzimem přijde něco nepěkného. I přesto se snažím odreagovat a občas vyrazím jen tak do lesa.

Ač jste mnozí psali kolik roste hub, u nás to tedy nebylo nic převratného.

Zato listí přináší v těchto dnech úžasnou podívanou.



Mějte se všichni moc hezky a radujte se ze života, dokud to jde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...