neděle 1. prosince 2013

Černá kronika

Opravdu nevím jak mám začít. Tenhle článek opravdu nebude pohodový, ale spíš deprimující. Stalo se to minulou sobotu. Přítelova exmanželka provozuje v domě, kde bydlí, kočičí depozitum. Přítel si kdysi postavil v patře části domu skleník.Byla jsem v něm několikrát,poslední dva roky jsem tam odmítla jezdit kvůli nesnesitelnému zápachu,který se tam linul díky množství koček,psů a jejich výkalům.Takto vypadal z ulice.


A takhle zevnitř

Skleník byl do L a pod částí ve dvoře byla kotelna na vytápění v zimě. V posledních letech tam ale spíš byli zavíráni depozitovaní psi a skladován s prominutím bordel.
Příčinou požáru prý byla zářivka. Paní si prý myslela, že přítel přijel pro kaktusy a pálí něco v kotli a tak notnou dobu nevěnovala kouři pozornost.Od počítače ji vyrušili až hasiči, které zavolal někdo z okolních sousedůPřekvapený.
A takhle to tam vypadá dnes!







Tahle spoušť vznikla od žhavého kouře, který stoupal po schodech do skleníku!
Nastal čas, kdy většina z nás zapaluje ve svých domácnostech svíčky na adventních věncích a světýlka v různých lampičkách. Nenechávejte je prosím bez dozoru!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...