pondělí 9. prosince 2013

Vánoce na Karlově Koruně

Tak to jdu zas po dlouhé době zkusit. Píšete,že jsou zas problémy s blogem.cz, tak uvidíme, jestli se mi to povede.
Na dnešek jsem se docela těšila. Po včerejším celodenním maratonu v kuchyni i mimo ní, jsem si dnes naordinovala odpočinek. Tak jako loni jsme se jeli podívat na zámek do Chlumce nad Cidlinou, kde probíhala jednodenní vánoční akce. Po loňské zkušenosti s vybitou baterií ve foťáku jsem se dopředu ujistila, že je vše v pořádku a tak jsem mohla tu pěknou atmosféru zachytit na vícero fotkách.
Pro děti fungovala od jedné hodiny Mikulášská trojice.Tady jsme zrovna procházeli kolem jedné holčičky, kterou zrovna trápil čert na váhách hříchu.Nesla to statečně Usmívající se.

Celý zámek byl vně i uvnitř krásně vyzdoben.



Na nádvoří i uvnitř zámku probíhal vánoční trh. Nabízelo se zboží vesměs vánoční a zimní a bylo na co koukat. Bohužel jsme opravdu jen koukali, protože když je v rodině jeden nezaměstnaný, musí se opravdu rozmýšlet jestli nakoupit hezké zbytečnosti nebo raději praktické věci. Zboží, které prodejci nabízeli, jsem si netroufla fotit, ale téhle paní jsem se slušně dovolila jestli si ji můžu vyfotit a nebyla proti. Spřádala vlnu a nabízela z ní ručně pletené ponožky.

Ve velkém sále byl nainstalovaný obří betlém, jako loni.

I hlavní lákadlo zámku, slavnostně nazdobené pokoje, se nesly ve stejném stylu jako loni. Každá místnost představovala Vánoce v jiné zemi. Čechy, Rusko, Itálie, Finsko,Usa a Austrálie.
Na závěr tedy pár fotek z této prohlídky a zbytek najdete ve fotogalerii.





Pávi sledovali veškeré dění pěkně v bezpečí na střešeUsmívající se

A ještě jeden pohled na zámek a jedeme domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...