neděle 30. března 2014

Ještěrka č.2

Dnes bylo opět krásně teplo. Po té změně času jsem měla co dělat abych uvařila, ještě že jsme všichni svorně vstávali déle a tím se mohla posunout i doba oběda Usmívající se. Po obědě se mi kromě praní už nechtělo nic moc dělat a tak jsem se byla kouknout jestli není na svém obvyklém místě zase ještěrka. Tentokrát si myslím, že to je pan Ještěrka Smějící se, na rozdíl od minule.





No a pak se můj asistent uvelebil přímo nad ještěrkou a ta to slunění radši vzdala.


A na konec se ještě zase trochu pochlubím cizím peřím :-). Dort,který pekla dcera, jsme včera vezli na oslavu narozenin.

Přeji všem hezký nedělní večer a šťastné vykročení do nového týdne Mrkající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...