pondělí 7. dubna 2014

Po víkendu

Mám týden nuceného volna .Nejsou zakázky Zamračený.Že by mi to tedy vadilo se říct nedá, ale na penězích to bude dost poznat.Ale na druhou stranu muž konečně začal po sedmi měsících opět pracovat, tak se to trochu vyrovná.Není to sice žádná sláva, ale lepší něco než nic.
No ale teď zpátky k víkendu. Vidina celého volného týdne mi umožnila dopřát si o víkendu trochu více odpočinku než jindy. Ne že bych se celé dny flákala, ale nemusela jsem nikam spěchat a bylo to příjemné. Taky proto, že se mi opět vrátily mé staré potíže se žaludkem. A tak jsem si v sobotu dopřála i odpolední ležing Usmívající se. Počasí stejně nelákalo ven, bylo celý den zataženo a pošmourno. Včera už se ukázalo sluníčko a venku bylo celkem příjemně. A tak jsem odpoledne zasadila jiřinky a pak se usadila na lavičce s háčkem a klubíčkem. A když už začínalo být chladněji udělala jsem pár snímků a šupajdila domů.



Sedmikrásek jsme měli na dvoře do soboty úplný lán.Teď už jsou posekané.

Kaktusy už pomalu zaplňují stoly . Ty ,,zachráněné" z vyhořelého skleníku bohužel nepřežily a putovaly v pytlích do kontejneru Plačící

Na tyhle květy se moc těším až rozkvetou

A obrázek bergenie na konec.

Přeji vám všem hezký slunečný týden a jdu zase něco pracovat. Venku je krásně, takže věšet prádlo a pak zase něco sázet na záhonek Usmívající se. A pak žehlit, vařit a večer zase nějaké šmodrchání Mrkající. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...