čtvrtek 10. dubna 2014

Futrálky

Já vím, že bych to sem ani neměla dávat, protože kam se hrabu na všechno to krásné tvoření, které vidím u vás ostatních. Ale i tak mám radost z toho, že jsem se dokopala zase po čase něco vytvořit ze zbytků vlny háčkem.
Když jsem ležela na začátku března doma s virózou, udělala jsem si po chvilkách nové pouzdro na mobil.

Stejným způsobem jsem ušmodrchala pouzdro na čtečku knih pro dceru. Dělala jsem ho s radostí, protože mě o něj sama poprosila. A to je co říct, protože ona ruční práce moc neuznává. Vlastně je to takové pouzdro na pouzdro. Koupila si na ní totiž koženkové a nechtěla aby se jí při převážení v batohu nepoškrábalo.



Docela mě to bavilo a tak přemýšlím co bych ještě obalila Usmívající se. Materiálu mám ještě dost Smějící se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...