neděle 13. dubna 2014

Z dnešního ,,výletování"

Dnes ráno jsem měla v plánu zajet se podívat na trhy a koupit nějakou zeleninovou sadbu a myslela jsem si jestli neseženu fuchsie v multipacku do truhlíku. Při pohledu ven jsem si nejdřív myslela, že nikam nepojedeme, ale nakonec jsem si řekla, že to i přes ten déšť zkusíme. S fuchsiema jsem neuspěla. Měli jen velké a za ty jsem nechtěla utrácet. A taky bych je ten měsíc co by ještě musely být doma, neměla kam dát.
No, po obědě už nepršelo a tak mě napadlo, že by jsme se mohli ještě zajet podívat do Čáslavi do obou zahradních center. Fuchsie se taky nekonaly, orchidejím jsem pro nedostatek místa na parapetech odolala, ale měla jsem sebou oba foťáky a tak jsem to náležitě využila.
V Hortisu jsme se prošli hlavně venku kolem jezírka s barevnými rybami.

A prohlédli jsme si i všelijaké zahradní doplňky

Naproti u Starkla dnes končila jarní výstava. Letos jsem ji chtěla vynechat, ale jsem ráda, že jsem ji přeci jen viděla. I přes to, že spousta květů rododendronů a azalek už pomalu uvadala, bylo se na co dívat.
No posuďte.



A venku na oknech měli v truhlících moc pěkné modré macešky

Zbytek fotek si můžete prohlédnout v galerii

.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš komentář.

Na svatého Valentýna

 Tak nějak se událo, že na tento svátek, který jsem nikdy moc neuznávala, nám vyšlo výročí svatby. Já chtěla původně úplně jiné datum, ale t...